De aanpak

Door het koppelen van de theorie aan de praktijk en vooral de krachten binnen het bedrijf aan te spreken helpen we u op weg naar succes; soms als coach, soms als klankbord, soms mede-uitvoerend. Maar altijd vanuit de gedachte dat u het uiteindelijk zelf moet gaan doen.

Met als doel: u gaat meer en beter verkopen! Bijvoorbeeld omdat u uw doelgroep beter voor ogen heeft, omdat u een beter verkoopverhaal heeft dan uw concurrent, of omdat uw medewerkers gemotiveerder zijn.

Uitgangspunten zijn een goede analyse van de interne en externe omgeving van uw bedrijf en de doelstelling die uw bedrijf heeft. Vervolgens kijken we welke strategie toegepast moet worden om de doelstellingen te halen. Heel belangrijk is daarna de positionering van het bedrijf: hoe ziet uw klant u ten opzichte van uw concurrent?

Wat is uw concurrentievoordeel?

Als die vragen (en nog een paar andere) beantwoord zijn kunnen we gaan nadenken over de creatieve invulling: hoe gaan we de markt benaderen?

 

Concreet, niet wollig, wel effectief!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pijl op asfalt